Sunday, June 19, 2011

MARI BELAJAR A.B.C


A B C D E F G H I U X Y Z


Salam..
..hari nie aku sekadar ingin berkongsi idea nie..even nie sbnrnya bkn idea aku..tp aku juz nak share ngan hgpa semua yg baca post aku kali nie..apa2 pon credit to Atoi kerana benda nie aku pinjam dr dia..(pinjam??)haha..ala..sharing is caring kot.. ;-)
..hgpa rasa apa sebenaqnya yg ingin disampaikan melalui huruf2 di ats tu??...hmmmmmmmmmm
amboi mengeluh pjg nmpak..xmaw teka ka weh??bkn hgpa ja..aku pon sebenaqnya xphm apa yg ingin disampaikan oleh sahabatku ini..then inilah jwpnnya..
"ABC tu atoi bayangkan sebagai suatu mase pembelajaran.. bermula dari A, sampai ke z.. sepatotnye banyak lagi huruf2 yang tertinggal kan..tgk la simbol ape yg telah merosakkan sistem pembelajaran tersebut.. hanye kerana simbol tu, pembelajaran kita terabai..yee..atoi x nafikan..kite berjaya sampai kepada Z.. tapi sangat banyak huruf yang kite tertinggal.. jadi, pembelajaran kite x sesempurna mereka yang lain hanye kerana suatu simbol yang cukup mudah..sekian.~~~~"
See..inilah jwpn utk persoalan di ats td..so renung-renungkanlah dan selamat beramal (mcm gaya Prof. Dr. Izzudin la plak..haha) 




TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

0 gebang: